wtorek, 27 sierpnia 2013

Komunikat

 Padło pytanie, kiedy dodam następny rozdział. 
Cieszę się, że chcecie więcej <3 No, ale niestety....
 Mnie też jest przykro z tego powodu, ale prace na razie trwają, a z powodu mojej dosyć częstej nieobecności w domu, mam trudności z pisaniem regularnie. Czasem coś tam zanotuję, jako kolejny pomysł do rozdziału, ale teraz mam naprawdę tydzień pełen wrażeń.
Koncerty, znajomi, osiemnastki... Masakra >.<

Jednak, jestem niemal pewna, że jak skończy się ten tydzień, to coś napiszę. Muszę! Postaram się i... Po prostu się postaram ;D

Pozdrawiam czytelników! <3
Buziaki ;*


7 komentarzy:

  1. Ja już sie nie moge doczekac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żebyś jak najszybciej dała radę coś napisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie to opowiadanie i nie mogę się doczekać kiedy coś napiszesz. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Piiiiiszaj, ploooooseeeee!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję,że zaczeniesz w końcu pisac:D
    loocker.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam taką nadzieje ;*

    OdpowiedzUsuń