niedziela, 4 sierpnia 2013

Komunikat!

Witam!
Od razu na wstępie pragnę was przeprosić i podziękować za komentarze zachęcające mnie do dalszej pracy nad tym blogiem. Osobiście, to chciałam porzucić ten blog i dać sobie spokój z pisaniem indywidualnych opowiadań, ale z tego co widzę po waszych komentarzach nie mogę sobie na to pozwolić ;o
Bardzo się cieszę, że są osoby, które domagają się kolejnych rozdziałów i to właśnie ze względu na was, czytelników, postanawiam wznowić to opowiadanie. <3
Aktualnie już mam trochę w swoim notatniku napisane i postaram się dokończyć rozdział. Mam nadzieję, że was nie zawiodę!
Jeszcze raz naprawdę bardzo, bardzo przepraszam za zwłokę ;_;

5 komentarzy:

  1. ;3 o matko nie masz pojęcia jak się cieszę , naprawdę świetnie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy dodasz bo już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dokładnej daty określić nie umiem >.<
      To wszystko dlatego, że ostatnio mam beznadziejny brak weny i pisze na pół łebka.
      Mam już napisane połowę rozdziału, ale aktualnie mam brak pomysłów, aczkolwiek mogę obiecać tylko tyle, że staram się jak mogę i już niedługo dodam rozdział ;3

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Strasznie się ciesze, że będziesz pisać dalej.
    Dzisiaj odkryłam istnienie tego wspaniałego bloga i już nie mogę się doczekać dalszej cześć.
    Kolejne rozdziały będę na pewno komentować.
    Życzę weny i szybkiego wstawienia rozdziału.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że czytasz jeszcze te komentarze ;C Pisz dalej, proszę! Piszesz genialnie!

    OdpowiedzUsuń