środa, 25 grudnia 2013

Serdecznie was przepraszam

Naprawdę, naprawdę przepraszam was za takie zaniedbanie. ;_;
Ja po prostu nie posiadam jakoś weny do tego bloga i myślę... Myślę i myślę i nic. Nie sądziłam, że aż tak wam, czytelnikom, spodoba się to opowiadanie.
Jest mi niezmiernie miło i naprawdę cieszę się z tego powodu i postaram się ( Bo nie mogę obiecać), że wezmę się za pisanie. Chociaż jakiś krótki, ale postaram się coś dodać.
Naprawdę jeszcze raz was przepraszam. Po prostu nie spodziewałam się aż tylu chętnych na dalsze śledzenie przygód mojej bohaterki ^,^

Jeśli mogę się wam jakoś zrekompensować, to piszcie w komentarzach. Dodatkowe opowiadanie? Jakiś one-shot. Cokolwiek, co mogłoby was w jakiś sposób pocieszyć i pokazać, że naprawdę jestem wdzięczna za śledzenie mojego bloga ;)

Kocham <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz