niedziela, 11 stycznia 2015

Komunikat!

Witam!
    Ja... Ja.... Bardzo przepraszam, ale chyba zawieszam blog! Od czasu jego założenia bardzo dokształciłam się jeśli chodzi o pisarstwo. Dziesięć rozdziałów i żadnej akcji? Ciągle jeden dzień! Żałosne rozterki głównej bohaterki doprowadzają mnie do szału xd
Najgorsze jest to, że jak biorę się za rozdział jedenasty, wychodzi on tak kiepsko jak te poprzednie.
Nie będę w stanie go już prowadzić ze względu na brak pomysłu, oklepany temat, a przede wszystkim straciłam do tego zapał.
Jeśli miałabym pisać o Gaarze, to musiałabym znaleźć nowy pomysł i wymyślić coś zupełnie innego.
    Dlatego serdecznie zapraszam na założony przeze mnie nowy, lepszy moim zdaniem blog. Opowiadanie barwne w opisy, nową fabułę i oryginalni bohaterowie.
Mrok, akcja, połączony z nutką romansu, a przede wszystkim tajemniczością.
Na pewno się nie zawiedziecie. ^^

http://egzystencja-w-mroku.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Cóż trochę mi smutno, ale cóż. Jeśli cię to męczy to nie zatrzymuję. Na pewno będę czytała twój inny blog.
    To mój ostatni komentarz tu...dziwnie tak..
    Pozdrawiam Hitori

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę przepraszam, jeśli Cię zawiodłam ;-;
      Mam tylko nadzieję, że mój inny blog równie bardzo Cię zadowoli.
      Jesteś jedyną czytelniczką, która się udzielała i motywowała do dalszej pracy. Naprawdę dziękuję, że byłaś ze mną tyle czasu i śledziłaś losy bohaterów.
      <3

      Usuń
    2. Nie ma za co. Piszesz świetnie i na pewno się nie zawiodę.
      Poza tym miło słyszeć, że kogoś motywuję. Także życzę bardzooooo duuużo weny i cierpliwości na nowym blogu

      Usuń